حضور انواع برنامه درسی مغفول در دوره ابتدایی: مطالعه ترکیبی

پریسا زارع؛ رحمت اله مرزوقی

دوره 4، شماره 10 ، فروردین 1402، ، صفحه 164-186

https://doi.org/10.22054/qric.2023.59577.317

چکیده
  هدف این پژوهش، شناسایی برنامه‌ درسی مغفول از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی با استفاده از روش تحقیق ترکیبی تبیینی متوالی و از نوع پیگیری نتایج بود. ابتدا بر اساس الگوی اعتباریافته برنامه درسی نال (مرزوقی و همکاران، 1396)، مقیاس برنامه درسی مغفول طراحی و اعتباریابی گردید. مقیاس مذکور به روش توصیفی پیمایشی، در بین معلمان ابتدایی مدارس سراسر ...  بیشتر